Elke zondag 10:00
Lijnbaan 5, Aalsmeer
Middagdiensten, zie agenda

Bij een verjaardag hoort een feestje en de 100-jarige doet dat niet op haar verjaardag, 3 juni, maar twee weken later gedurende een weekend! Zaterdagmiddag 22 juni zal koffie en thee geschonken worden en zal aansluitend een buffet georganiseerd worden. Voor de kinderen zal een verrassing aanwezig zijn.

2019 100 jaar lijnbaankerk.jpgOp zondag 23 juni wordt een feestelijke dienst gehouden waarin het 100 jarig bestaan herdacht zal worden. Oud-predikant Pim Hogenbirk zal voorgaan. Pim was voorganger van 2011 – 2018. De dienst begint om 9.45 uur en zal worden voorbereid door alle generaties van 0 tot 100 jaar. Gezamenlijk zal in deze dienst het Avondmaal worden gevierd.

LET OP: gewijzigde aanvangstijd: 9.45 uur!

2019 100 jaar lijnbaankerk bakt.jpgNa de dienst zal er een feestelijke bijeenkomst zijn, waar de culinaire kwaliteiten van gemeenteleden gekeurd én geproefd kunnen worden. Er is namelijk een “Heel Lijnbaan bakt”- wedstrijd uitgeschreven. Een deskundige jury zal de creatieve baksels beoordelen op originaliteit. De prijs bestaat uit een high tea voor 2 en alle baksels zullen uiteraard door iedereen geproefd kunnen worden.